Marraskuun kulutuksen seuranta

Marraskuussa tein lankaostoja ainoastaan  S-ryhmän asiakasomistajapäiviltä. Joilta ostin yhden kerän 7-veljestä lankaa, sillä muistoja menneestä peitto tarvitsi hieman lisää lankaa. Eli ostot ovat +100g. Lanka pääsikin heti yhdeksi palaksi ja pieni kerä siitä jäi vielä jämälankaa. Tein siskoni tytölle syntymäpäivälahjaksi villasukat, joihin käytin tätä jämälankaa ja vielä pienempi nöttönen on enää jäljellä.

Tässä kuussa sain tehtyä valmiiksi pari isompaa työtä ja useampia pienempiä töitä. Marraskuun työt painavat yhteensä 3389g. Töitä sain tehtyä valmiiksi 10kpl. Osan olin aloittanut jo aikaisempina kuukausina ja nyt vihdoin sain ne valmiiksi.



Vihdoin ja viimein olen päässyt tämän vuoden lankalaihiksessa miinuksen puolelle ja peräti 2283g. Vuoden tavoitteeni oli -5kg ja sitä en kerkeä saavuttaa neulomalla. Mutta olen hyvillä mielin sillä varastoni on taas hupenemaan päin. Black Friday oli ja meni, enkä sortunut lankaostoihin ja toivottavasti muistan myös joulukuussa olla ostelematta lankoja.

Olen myös saanut melkein kaikki joululahjaksi menevät käsityöt valmiiksi. Niitä onkin tänä vuonna melko paljon. Onneksi olen oppinut aloittamaan jo syksyllä työt niin saa juuri ennen joulua vain rentoutua jonkin helpon käsityön parissa. Neuloa vaikka itselle jouluksi sukat.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Musta susi, norjalainen villapaita + vinkki paidan sovitukseen

Villapaidan hihan ja vartalo-osan yhdistäminen

Metsänpeitto -islantilainen villapaita edistyy