Vuoden 2022 lankalaihiksen yhteenveto

 Vuonna 2022 minulla oli tavoitteena lankavaraston pieneneminen viidellä kilolla. En jaksanut pitää kirjanpitoa valmistuneista töistä ja ostoista loppuvuonna. Joten minulla ei ole lukuja miten monta työtä on valmistunut ja kuinka monta grammaa niihin on käytetty. Tänään punnitsin kaikki lankani ja keskeneräiset työt. Minulla on lankoja yhteensä 21 727g, keskeneräiset mukaan lukien. Vuoden takaisesta inventaariosta miinusta on tullut 3 426g. Tavoite ei täyttynyt, mutta se ei haittaa, koska edellinen vuosi oli sen verta raskas, ettei energiaa oikein riittänyt harrastuksiin.

Tässä on lankavarastoni, takana olevassa hyllyssä on kolme laatikollista myös lankoja täynnä.

Tänä vuonna sitten toivekkaammin. Minulla on laskettu aika toukokuussa, joten pieniä vauvan juttuja tulee kevään mittaan neulottua. Tälle vuodelle en laita muita tavoitteita kuin, että lankavarasto ei saa kasvaa ja yritän päivittää tätä blogia hieman useammin. Ostin kylläkin jo 500g lankoja tänä vuonna, sillä minulla ei ollut sopivaa lankaa vauvan peittoon ja tuleva isoveli halusi valita yhden kerän villalankaa vauvan sukkiin, joten pitihän sitä suostua. Peitto on jo työn alla, joten langat eivät jää pitkäksi aikaa varastoon painamaan.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Musta susi, norjalainen villapaita + vinkki paidan sovitukseen

Villapaidan hihan ja vartalo-osan yhdistäminen

Metsänpeitto -islantilainen villapaita edistyy